T:010 462 30 11 E:info@justhair.nl

Gezien Next Generation op het Haarweb besproken

Nex Generation. Niet voor iedereen?

Ik heb de ontwikkeling voor de NEX GEN op de voet gevolgd.

Mijn interesse komt voort uit een gesprek dat ik jaren geleden in Miami had met Randy, de toenmalige directeur

van één van de grootste Amerikaanse leveranciers van haarwerken, met eigen fabrieken in China.

Onder het genot van een borrel zaten we toen te filosoferen waar het heen zou gaan met de haarwerkindustrie.

Op dat moment, en nu nog, zijn er twee stromingen.

1/ Het haarwerk moet zo lang mogelijk mee gaan.

Dit levert een haarwerk op dat, gezien de tijd dat het meegaat, relatief goedkoop is.

Omdat het echter zo lang mee moet gaan zijn het per definitie zwaardere haarwerken.

Ook moeten zij bij echt haar regelmatig gekleurd worden i.v.m. het oplichten van de kleur.
Al heb je nog zo mooi echt haar, oplichten doet het altijd want het groeit niet en zijn dezelfde haren,

dus constant aan weer en wind blootgesteld.
En kijk eens naar iemand met zijn eigen haar, daarin zitten altijd meerdere kleuren die het haar laten "leven". Haarkleurmiddelen kunnen niet die nuances in dat haar onderscheiden.

Die kleuren het haar dus in 1 kleur waardoor het leven er meestal uit is, zeker na meerdere kleurbehandelingen.

2/ Hierbij gaan ze voor het natuurlijke uiterlijk, ongeacht levensduur en prijs.
Onzichtbaar haarwerk dus waarbij je partner ook nog eens door je haar kan woelen zonder dat het aanvoelt als een haarwerk. Dat haarwerk was al snel gevonden, het werd in de fiilmindustrie gebruikt.

Maar het had twee problemen. Het ging maar 1 onderhoudsbeurt mee en, gezien dit eenmalig gebruik, was het

daardoor te duur om iedere 4-5 weken een nieuw haarwerk aan te schaffen.

Dat probleem heeft Nex Gen nu opgelost.

Het is zeker niet goedkoop maar gezien het succes voor veel haarwerkdragers haalbaar.

Mijn titel was: Nex Gen, niet voor iedereen. Daarmee bedoelde ik de prijs. Niet iedereen kan dit betalen. Wat ik ook bedoelde was het feit dat het kan voorkomen dat de huid en de te gebruiken lijm niet samen gaan.

Dan blijft zo'n Nex Gen bijvoorbeeld 2 weken zitten en wordt daarmee onbetaalbaar.

Dit hebben ze overigens bij Justhair goed opgelost door in dat geval service te verlenen.

Bovendien heeft de fabrikant een speciaal lijm product voor deze Nex Gen ontwikkeld met een vaste aanbrengmethode.

Bij het verwijderen van de Nex Gen is hij niet meer bruikbaar. Zo dun is het huidje dat het maar 1 keer mee kan.

Er zijn wel 4 tot 5 verschillende lijmen maar in uitzonderingsgevallen kan het toch voorkomen dat geen van deze lijmen  lang genoeg houden. In dat geval gaat de "niet goed geld terug" garantie in.

Oh ja. Ik wil jullie het einde van onze filosofie van toen, niet onthouden.
Stel je voor, een grote hal met allemaal rollen haarwerk, geknoopt op folie.
(Zoals een tapijthal dus.) Gezien het aantal benodigde kleuren dus heel veel rollen.

Na binnenkomst wordt er een vierkant stuk folie, met jouw haarkleur, van de rol geknipt.

Met een verwarmingsbol (meerdere want niet iedereen heeft dezelfde bolling) wordt de folie in het model

van jouw hoofd gebracht. Even de uitstekende randjes wegknippen en klaar is Kees.

Klaar om ingeknipt te worden. Gek verhaal? Wellicht. Maar toch?

 

Hoi allemaal,

Ik lees net ergens hierboven dat die twee modellen niet erg objectief zouden zijn.

Nou, ik kan je vertellen dat ik dat wel ben hoor, ik zal je even mijn geschiedenis vertellen.

Ik begon al op mijn achttiende kaal te worden en vond dit natuurlijk vreselijk.

Het werd zelfs een trauma van me en begon een ander persoon te worden.

Twee haartransplantaties gehad, niet het resultaat wat ik wilde en daarna een haarwerk gekocht bij een bedrijf,

in Utrecht. Leek net of ik een dooie kat op mijn hoofd had, werd ik dus niet erg gelukkig van.

Als laatste kwam ik bij Justhair terecht en was daar eerst anderhalf jaar een uiterst tevreden betalende klant.

En daarna hebben ze me voor die foto's gevraagd. Als ze dat niet hadden gedaan was ik zeker ook klant gebleven.

Ik had eerst medihair en dat vond ik al geweldig en toen kwam Next generation (verschil zit hem vooral in de nog veel dunnere tweede huid) en dat is echt super.

Ik ben zelf zeer kritisch en ben daar nog nooit in twee jaar ontevreden de deur uit gegaan.

Ik ben dus niet objectief maar gewoon heel erg tevreden.

Voor vragen kun je me altijd mailen: michel_nac@hotmail.com, succes!!

Terug naar de nieuwsberichtenlijst

 

Heeft u vragen?
Dan helpen we u graag verder
Bij vragen helpen wij u graag verder
Ik wil graag...
Blijf op de hoogte
Blijf gratis op de hoogte van het laatste nieuws
Bekijk alle referenties
Onze referenties
Klanten over ons
"Een haarwerk waarbij je tijdens het douchten het water weer lekker op je hoofd kan voelen. Het haarwerk dat niet voelbaar is. Waarbij je gerust door je haar kan (laten) strijken. Het haarwerk dat natuurgetrouw is en net als je eigen haar aanvoelt."
Brochure
Ontvang onze gratis brochure
Ontvang de brochure thuis of digitaal.
Gratis brochure aanvragen