Heb je dat ook wel eens? Je hebt een afspraak gemaakt maar bent deze vergeten of het komt toch niet uit?
Bij JustHair merken wij dit ook. Soms komt een klant gewoonweg niet opdagen, wat erg vervelend is. Zeker als je weet dat één van onze haarspecialisten dan soms wel 1,5 tot 2 uur tijd heeft verloren waar hij of zij een ander graag had kunnen helpen.
Bovendien is het ook vervelend voor jezelf omdat je dan weer moet bellen voor een nieuwe afspraak die soms wel enkele dagen verderop kan komen te liggen. Daarbij komen dan ook nog eens de extra kosten omdat we deze verloren uren wel door moeten berekenen. Erg vervelend allemaal.
Om dit allemaal te voorkomen hebben wij als JustHair besloten, in het vervolg je een herinnering van de geplande afspraak te mailen. Dit doen we een aantal dagen van te voren. Net zoals je dat misschien wel gewend bent bij je tandarts of huisarts. Beter een goed idee gepikt dan slecht verzonnen toch?
Om deze reden zullen wij je soms benaderen om je NAW gegevens (adres, telefoon en e-mailadres) te controleren. Nu we een poosje proef draaien, merken we dat onze klanten dit wel prettig vinden. Bovendien hebben we ook andere klanten die een afspraak wilden vervroegen indien dit mogelijk was kunnen helpen.
Dan nog iets, oplettende bezoekers weten dat wij ook een TV hebben hangen.
Nu de Tour de France en de Olympische Spelen er weer aan komen, wil je deze misschien tijdens het wachten wel even zien. Schroom dan niet even aan onze receptie te vragen of wij deze even aan willen zetten. Heb je nog suggesties hoe wij de service naar jou kunnen verbeteren, vertel het ons dan. Mailen mag uiteraard ook naar receptie@justhair.nl.
Je kunt een gratis consultgesprek aanvragen alwaar wij samen met jou naar de mogelijkheden kijken om je probleem op te lossen.
Nu aanvragen